1.1.2017

Tervetuloa 2017!

Minun oli tarkoitus kirjottaa jo loppuvuodesta teksti, mitä kaikkea 2016 vuosi piti sisällään, mutta ajankulku oli minua nopeampi. Vuodesta päälimmäiseksi on jäänyt mieleen rakentaminen ja sen tuomat muutokset sekä ne kiireet. Oma aika on ollut melko niukassa, joten tämä blogi jäi kaikesta aikomuksesta huolimatta retuperälle. Toisaalta, ne halua kaunistella sitä miten kiireirtä aikaa rakentaminen on pikkulapsiperheessä, johon pitäisi sovittaa päätöksenteot, budjetissa pysymisen, työelämän ja välillä vähän lepoaikaakin.

Viime vuoteen mahtui muitakin uusia tuulia ja jännitystä. Aloitin opiskelemaan valokuvaajaksi. Ensimmäinen puolivuotta opintoja on takana ja olen edelleen ihan innoissani! Lisäksi olen jo näiden opintojen aikana saanut tehdä kuvauskeikkoja niin yrityksille kuin yksityisille henkilöille. VAU! Valokuvaukseen liittyvää blogia voi seurata täältä.

Tämä alkanut vuosi kutkuttaa vatsan pohjassa monella tapaa. Mielenkiintoisia työprojekteja on tulossa, hääkuvaukeikkoja sekä tietenkin se muutto uuteen kotiin! Olen jo mielessäni mittaillut ja visioinut millaisia kalusteita, tekstiileitä ja piensisustusta kotiin hankkisimme. Itämäinen matto, tai parikin, olisi ainakin TOP 5 listalla! Ja alkoihan juuri jokavuotinen tammiale! Ehkä ensimmäiset täsmäiskut pitää tehdä jo nyt.

Ajatuksia tänne blogiin toivon ehtiväni kirjoitella useammin mitä edellisenä vuonna. Pursuan jo ideoita ja aiheita, kunhan vain löydän hetkiä kirjoittaa ja kuvittaa postauksia.

Oikein ihanaa alkanutta vuotta ja paljon ilon hetkiä vuodelle 2017!




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti